چربی سوزی

جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

چربی سوزی

مهدی
جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

چربی سوزی

1: تمرین هوازی: تمرین هوازی مهم ترین کاریه که یه ورزشکار باید برای چربی سوزی انجام بده. وقتی صحبت از ورزش هوازیه منظور دامنه بسیار بزرگی از تمرین هاست مثلا شنا ، کوهنوردی ، دوچرخه ثابت ، تردمیل ، دویدن ، پیاده روی تند و خیلی ورزش های دیگه. اما توی بدنسازی تمرینات هوازی معمولا از تردمیل و دوچرخه و طناب و درجا فراتر نمیره. من هفته ای 2 الی 3 بار به مدت 30 تا 40 دقیقه تمرین هوازی رو توصیه میکنم. البته این مقدار تمرین هوازی زمانیه که بدن من بهترین جواب رو به تمرین میده شاید بدن شما فرق داشته باشه. به نظر خودم هیچ تمرینی به اندازه طناب زدن چربی هارو از بین نمیبره البته این نظر خودمه و دلیل علمی هم واسش ندارم ولی دلیل تجربی زیادی واسش دارم.

2.تغذیه: دومین مسئله تو چربی سوزی تغذیه مناسبه. روی این پارامتر باید دقت زیادی به خرج داد چون ممکنه با تغذیه غلط ماهیچه هایی که سال ها واسشون زحمت کشیدین از دست بدین. وقتی توی دوره چربی سوزی هستید باید کربوهیدرات ها ( قند ها) و چربی هارو کم کنید در عوض پروتئین رو بیشتر کنید تا ماهیچه هاتون تحلیل نرن. من چند تا وعده کامل غذایی معرفی میکنم که میتونید توی دوره چربی سوزی ازشون استفاده کنید به عنوان مثال یک چهارم سینه مرغ آب پز یا 4 تا سفیده تخم مرغ با یه زرده یا یه پیاله عدس یه وعده کامل توی چربی سوزیه.

3. تمرین بدنسازی مخصوص چربی سوزی و کات: این پارامترو بسپرید دست مربیتون. یه برنامه بدنسازی مخصوص کات بیشتر از چیزی که به نظر میاد تاثیر داره اما انتظار نداشته باشید با چند حرکت سوپر و چند تا تکنیک بدنسازی چربی انباشته شده تو شکمتون آب بشه. البته تمرینات شکم برای چربی سوزی لازمه اما به تنهایی تاثیری تو چربی سوزی نداره.

4. چربی سوز ها: استفاده از چربی سوز ها یه پارامتر اختیاریه که میتونید حذفش کنید اما اگه در سطح حرفه ای کار میکنید با روش های معمول شاید یکم از ماهیچه هاتون با فشار تمرینات هوازی و تغذیه از دس برن که با استفاده از چربی سوز میتونید از تمرینات هوازی و رژیم کم کنید تا ریسک نکرده باشین.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیبهترین زمان چربی سوزیچربی سوزی و عضله سازیبدنسازی بانوانچربی سوزیبرنامه بدنسازیچربی سوزی و عضله سازی

تاريخ : سه شنبه 24 آذر 1394 | 19:25 | نویسنده : مهدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.